אם אתם מתכננים טיול לאיסטנבול, תרצו לדעת אילו מלונות מומלצים באיסטנבול.
עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל.
למרבה המזל, מאמר זה יש לך מכוסה. למד על המלונות הטובים ביותר באיסטנבול, כך שתוכל להפיק את המרב מהחופשה שלך!

מחוז סולטנאחמט מלונות מומלצים באיסטנבול

איסטנבול היא עיר עם היסטוריה ותרבות עשירה, ויש מספר מלונות נהדרים לבחירה. אם אתם מחפשים מלון ברובע סולטנאחמט, אנו ממליצים על הדברים הבאים:

מלון ארבע העונות איסטנבול בבוספורוס הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בצד האירופי של איסטנבול. המלון כולל בריכה חיצונית, ספא ונופים של גשר הבוספורוס.

מלון סיראגן פאלאס קמפינסקי הוא מלון יוקרה נוסף הממוקם בצד האירופי של איסטנבול. המלון כולל בריכה חיצונית, ספא ונוף של הבוספורוס.

מלון הילטון איסטנבול בוספורוס הוא מלון גדול הממוקם בצד האירופי של איסטנבול. המלון כולל בריכה מקורה, חדר כושר ונופים של גשר הבוספורוס.

מלון ריץ קרלטון איסטנבול הינו מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בצד האירופי של איסטנבול. המלון כולל בריכה מקורה, ספא ונופים של העיר.

איזה מלונות מומלצים באיסטנבול

מחוז ביוגלו מלונות מומלצים באיסטנבול

אם אתם מתכננים טיול לאיסטנבול ומחפשים מלונות ברובע ביוגלו, יש לנו כמה המלצות בשבילכם! מחוז ביוגלו הוא ביתם של כמה מהמלונות הטובים ביותר בעיר, כולל מלון ארבע העונות איסטנבול בבוספורוס, ריץ קרלטון איסטנבול, וה שאנגרי לה בוספורוס, איסטנבול.

כל אחד מהמלונות הללו מציע אירוח יוקרתי ושירותים מהשורה הראשונה, מה שהופך אותם למושלמים לשהייה מרגיעה ומהנה באיסטנבול. אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים ברובע ביוגלו, אנו ממליצים בחום על כל אחד מהמלונות המפורטים לעיל.

הצד האסייתי של איסטנבול

איסטנבול היא עיר עם שני צדדים שונים מאוד-הצד האירופי והצד האסייתי. הצד האסייתי של איסטנבול הוא הרבה פחות תיירותי ואותנטי יותר, מה שהופך אותו למקום המושלם להישאר אם אתה רוצה לקבל טעימה אמיתית של התרבות הטורקית. יש הרבה מלונות נהדרים לבחירה בצד האסייתי של איסטנבול, אז ריכזנו עבורכם רשימה של הבחירות המובילות שלנו שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה שלכם.

המלון הראשון ברשימה שלנו הוא ארמון סיראגן קמפינסקי. מלון מפואר זה ממוקם ממש על מיצר הבוספורוס, ומציע נופים מדהימים של הנוף העירוני. החדרים מרווחים ומאובזרים באלגנטיות, ויש מספר מסעדות וברים באתר להנאת האורחים. אם אתם מחפשים חוויה דקדנטית באמת, ארמון סיראגן קמפינסקי הוא בהחלט המקום בשבילכם.

עבור משהו קצת יותר זול, דאבלטרי ליד הילטון איסטנבול-העיר העתיקה היא אופציה נהדרת. מלון זה ממוקם בלב הרובע ההיסטורי של איסטנבול, כך שתהיו במרחק הליכה מכל האתרים והאטרקציות העיקריים. החדרים נקיים ונוחים, והצוות חם ומסביר פנים.

מסקנה

אם אתה נוסע עם משפחה או חברים, אז יש הרבה מלונות גדולים באיסטנבול, אבל אלה שאנחנו ממליצים הם הילטון איסטנבול הבוספורוס, מלון ארבע העונות איסטנבול בבוספורוס, ואת הבוספורוס שאנגרי לה, איסטנבול. מלונות אלה מציעים נופים מדהימים של העיר, לינה נוחה ושירות מעולה. אם אתם מחפשים חוויה מפנקת במהלך שהותכם באיסטנבול, הקפידו לבדוק את אחד המלונות הללו.