דיקור סיני הוא טיפול מרגיע מאוד. מטופלים רבים נרדמים במהלך הפגישות שלהם. הסיבה לכך היא שהמחטים המשמשות בדיקור הן דקות מאוד, המכונה לעתים קרובות "סיכות". מחטים המשמשות בדיקור שונות מאוד מאלו המשמשות לשאיבת דם, זריקות ושיטות אחרות.

שיכוך כאבים

דיקור סיני הוא דרך מהירה וטבעית להקל על הכאב. זה מגרה עצבים, שרירים ורקמות חיבור כדי להגביר את זרימת הדם. זה גם מגביר את משככי הכאבים הטבעיים של הגוף. זה יכול להקל על מגוון כאבים מכאבי גב תחתון ועד כאבי צוואר וכתפיים. זה יכול אפילו לעזור במצבים כמו דלקת פרקים ופיברומיאלגיה. חלק מהאנשים מדווחים על הקלה מיידית בכאב לאחר טיפול בדיקור סיני, אך אחרים לא מגיבים היטב.

מפגשי דיקור סיני נמשכים בין רבע שעה לחצי שעה. בהתאם למצב, המטופלים יכולים לצפות לקבל שלושה עד שישה מפגשים בכל שבוע. הם יכולים גם להיות מרווחים יותר זה מזה. משך מפגשי הדיקור תלוי במצב המטופל ובתגובת האדם לטיפול.

מדינות רבות החלו לכסות את הדיקור כחלופה לתרופות מרשם לכאבים. מדינות אלו הכירו בכך שדיקור סיני הוא אפשרות טיפול בטוחה ויעילה. זה גם הוכח כמפחית מרשמים לאופיואידים ומשפר את איכות החיים. מדינות רבות אף הרחיבו את הכיסוי של Medicaid לטיפולי דיקור סיני.

דיקור סיני הוא טיפול סיני עתיק יומין ששימש כתרופה משלימה במשך מאות שנים. זו יכולה להיות דרך יעילה מאוד להקל על מגוון מצבים, מכאבי גב כרוניים ועד כאבי ראש. עם זאת, חשוב לציין שדיקור סיני אינו יכול להחליף את הטיפול של הרופא שלך. זהו טיפול משלים ויש להוסיף אותו לתכנית הטיפול שלך.

מחקרים מראים שדיקור סיני מספק יתרונות צנועים לשיכוך כאבים. זה עשוי להיות מועיל בטיפול מונע בכאבי ראש של מיגרנה, כאבי גב תחתון כרוניים וכאב מיופשיאלי. יש גם תגובת פלצבו משמעותית, אך תוצאות אלו אינן משמעותיות מבחינה קלינית. יש צורך במחקרים נוספים כדי להוכיח שדיקור סיני יכול לעזור במגוון מצבים בריאותיים.

דיקור סיני עשוי לסייע בכאבי ברכיים

אך חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני תחילת הדיקור לשיכוך כאבים. כאבי ברכיים יכולים להשפיע על איכות החיים שלך, מה שהופך את זה חשוב לקבל הקלה. הכאב יכול להגביל את הניידות שלך ולהשפיע על איכות השינה שלך.

דיקור סיני הוא שיטת רפואה סינית עתיקה הכרוכה בהחדרת מחטים דקות לגוף. המחטים מוחדרות בנקודות שונות כדי לגרות את עצבי הגוף ורקמות החיבור. למרות מקורו המסורתי, דיקור סיני שימש גם ברפואה המערבית לשיפור הבריאות הכללית ולהפחתת מתח.

דיקור סיני קיים כבר יותר מ-3,000 שנה. הטכניקה לא רק יעילה בהקלה על כאב, אלא היא גם מקדמת הרפיה. היא הפכה פופולרית יותר ויותר במערב כרפואה אלטרנטיבית לא פולשנית ומשככת כאבים. עבור אנשים עם כאב, השילוב של דיקור סיני וצורות טיפול אחרות הוא אופציה חשובה.

במהלך פגישת דיקור, מטפל יחדיר מחטים סטריליות וחד פעמיות בנקודות שונות בגוף. המחטים עשויות להיות מוכנסות ממש מתחת לעור, או עמוק יותר לתוך השריר. בדרך כלל, מחטי דיקור נשארות במקומן למשך מספר דקות עד כחצי שעה. לאחר מכן, חולים עלולים לחוות כאב קל או עקצוץ.
דיקור סיני למה זה טוב בשבילך

הפחתת מתח

למרות העובדה שדיקור סיני אינו מרפא, זוהי שיטה יעילה להפחתת מתח. על פי מחקרים, דיקור סיני מסייע למוח ולגוף להתמודד עם מתח מוגבר. במחקר אחד, דיקור סיני הפחית משמעותית את הסימפטומים של מתח כרוני במבוגרים.

מחקר אחר בדק את ההשפעות של דיקור סיני על תפיסת הלחץ בקרב סטודנטים. החוקרים שיערו שלדיקור ורום תהיה השפעה חיובית משמעותית על רמות הלחץ הנתפסות של התלמידים בהשוואה לדיקור מדומה. בסך הכל השתתפו במחקר 111 משתתפים עם רמות מתח גבוהות של דיווח עצמי. מתוכם, 62 סיימו את המחקר.

הדיקור עובד כמו פיזיותרפיה למערכת העצבים. זה מאמן מחדש את המוח ואת מערכת העצבים על ידי החדרת מחטים זעירות. זה עוזר להפחית את הורמון הלחץ קורטיזול, הדרוש במצבי קרב או ברח. מחקרים הראו שהשפעות הדיקור נשארות עד שלושה חודשים.

במחקר, המשתתפים היו סטודנטים, סגל וצוות. קלינאי טיפול ראשוני זיהה מטופלים הסובלים מלחץ והודיע ​​להם על הניסוי ועל האחות המחקרית. בנוסף, חולקו עלונים למחלקות שונות באוניברסיטאות. הם פורסמו גם באתר האינטרנט של מרכז הבריאות ובכניסה לאינטראנט של האוניברסיטה.

דיקור סיני הוא דרך בטוחה ועדינה לטיפול במתח

זה עובד על ידי הפחתת התסמינים והגברת הריפוי. דיקור סיני בטוח לשימוש לטווח ארוך וניתן להשתמש בו עם טיפולים אחרים. זה יכול לשמש למצבים הקשורים ללחץ כמו דיכאון, חרדה ונדודי שינה. זה גם מועיל להקלה על כאבים.

מתח יכול להיגרם כתוצאה מזרימה חסומה של צ'י, כוח החיים החיוני בגופנו. דיקור סיני עוזר לנקות את זרימת הצ'י, ומאפשר לנו להרגיש טוב יותר. המרידיאנים המובילים דם וצ'י לחלקים שונים בגוף מושפעים מלחץ, ויוצרים סתימה בגופנו. דיקור סיני שובר את החסימה הזו ועוזר לנו להפחית או להעלים את תסמיני הלחץ שלנו.

דיקור סיני נמצא בשימוש כבר אלפי שנים, והוכח כדרך יעילה להפחתת מתח ולשיפור הבריאות הכללית שלנו. הוכח שהוא מפחית את רמות הורמוני הלחץ שיכולים להרוג רקמות ולפגוע באיברים. מחקרים בבעלי חיים אף מצאו שדיקור סיני יכול להפחית את ההשפעות של סערות ציטוקינים, שעלולות לגרום לדלקת חמורה.

הפחתת ערפל במוח

דיקור סיני הוא אופציה מצוינת עבור אנשים הסובלים מערפל מוחי. דיקור סיני פועל על ידי שימוש בתהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף כדי להפחית ערפל מוחי ותסמינים אחרים. מטפלים ברפואה סינית מסורתית נוקטים בגישה הוליסטית לטיפול. דיקור סיני יכול לעזור לך להתמקד ולשפר את היכולות המנטליות שלך.

ניתן להשתמש בנקודת האקופרסורה GV-20 כדי לסייע בהפחתת ערפל המוח. ממוקמת על קו האמצע של הראש, נקודה זו יכולה להעביר אנרגיה בכל הגוף ולנקות ערפל מוחי. זה שימושי גם לחולים עם אמנזיה או מצבים אחרים הקשורים ללב.

ערפל מוחי יכול להיגרם ממספר מצבים בריאותיים שונים

כגון מתח כרוני, וירוסים מתמשכים, גיל המעבר ומחלות אוטואימוניות. דיקור סיני מסייע בהפחתת ערפל מוחי על ידי שיפור זרימת הדם והקלה על מתח רגשי. דיקור סיני יכול גם לשפר את המיקוד המנטלי, הריכוז ומהירות החשיבה.

ערפל מוחי מתרחש כאשר אזורים מסוימים במוח מאבדים תפקוד, ומשפיעים על היכולת לזכור פרטים. כשזה קורה, הפרודוקטיביות נפגעת. דיקור סיני יכול לעזור לך להימנע מהתסמינים של ערפל מוחי ולחזור למסלול העבודה שלך. על ידי שיפור זרימת הדם ורמות האצטילכולין, זה יכול לעזור לך להתמקד ולזכור דברים במהירות.

בנוסף לדיקור, צמחי מרפא סיניים יכולים לעזור לך לישון טוב יותר ולחשוב בצורה ברורה יותר. הרפואה המזרחית עשויה גם לעזור לנקות את המוח שלך מערפל מוחי ולשפר את איכות השינה שלך. צמחי המרפא והדיקור המשמשים לטיפול בערפל המוח יכולים לעזור לך להירדם ולהישאר ישן יותר בקלות.

על פי התיאוריה של המאה ה-13 של "אש יין", ערפל מוחי הוא סימן להפרעות במחזור הדם והצ'י. חוסר איזון זה חוסם את ההפצה התקינה של חומרים מזינים בראש, ויוצרים ערפל מוחי. TCM יכול לעזור לתקן מצב זה על ידי הזנת פתחי הראש.

סיבה שכיחה נוספת לערפל במוח היא חוסר שינה. למרבה המזל, דיקור סיני הוכח כיעיל קלינית בטיפול בהפרעות שינה כמו נדודי שינה. על ידי הרפיית מערכת העצבים הסימפתטית, דיקור סיני יכול להקל על תסמיני נדודי שינה, לרבות חוסר יכולת להירדם או להישאר ישן, ושינה חסרת מנוחה.