סונטריני היא עיר יפהפייה באיטליה, הממוקמת כשעתיים מרומא. זה מקום נהדר לבקר בו אם אתם מחפשים מפלט שקט עם שפע של תרבות והיסטוריה.
למשל, האם ידעת שסונטריני היא אחת הערים העתיקות באירופה? או שיש בה למעלה מ-100 כנסיות? נספר לכם יותר על הדברים האלה ועוד בהמשך!

Hotel Sontrini

Sonetto Gardens

Sonetto Gardens

Sonetto Gardens ממוקם בסן בנדטו דל טרונטו, עיירת חוף שקטה על החוף האדריאטי. השירותים של המלון כוללים גנים שלווים ובריכת שחייה חיצונית, מה שהופך אותו למושלם עבור זוגות או משפחות שרוצים לבלות את זמנם בחוץ. המלון מציע חדרים ממוזגים ולא ממוזגים במחירים נוחים.

ביקורות אומרות שגני סונטו הוא אחד המלונות הטובים ביותר באיטליה בגלל מיקומו הנהדר, הצוות הידידותי והחדרים הנוחים עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי

מלון לבנדר מלון

לבנדר ממוקם במרכז סונטריני, קרוב לתחנת הרכבת ול הכיכר המרכזית של העיר. במלון יש מסעדה המגישה מאכלים מהמטבח הים תיכוני, בריכת שחייה חיצונית וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל האזורים.

חדרי האירוח במלון מסוגננים זה כוללים מיזוג אוויר וחימום, כמו גם טלוויזיה בלוויין. לכל חדר יש חדר רחצה צמוד משלו עם מייבש שיער ומתקני מקלחת.

מלון לבנדר מציע לאורחיו שירות קבלה הפועל 24 שעות ביממה יחד עם שירותי כביסה (בתשלום נוסף).

San Baedero

San Baedero

כתובת: Rua Rainha Santa Isabel, 2

טלפון: +351 261 477 474

טווח מחירים: €€€ – €€€€ (US$ – US$)

סוגי חדרים: חדר ליחיד/זוגי, חדר טריפל, סוויטה ( 1-3 מיטות)

שירותים: גישה לאינטרנט (Wifi), מיזוג אוויר, שירותי כביסה, מתקן חניה

Bon Bon Hotel

מלון Bon Bon ממוקם בסונטריני, עיירת אי מול חופי יוון. מיקומו של המלון נמצא כמה קילומטרים מחוץ למרכז העיר אך עדיין קרוב מספיק כדי ללכת לשם אם תרצו לטייל בנחת וליהנות מהמראות לאורך הדרך.

במלון 20 חדרים זמינים לאורחים. כל החדרים מצוידים בגישה לאינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, טלוויזיות עם ערוצי כבלים (כולל HBO), מיני מקררים ומכונות קפה – הכל ללא תוספת תשלום! חדרי האמבטיה מצוידים במקלחות בלבד; עם זאת, אם אתה מעדיף אמבטיה, יש כזה זמין על פי בקשה ללא עלות נוספת.

בנוסף לאירוח הנוחים שלו, מלון זה מציע גם שירותים כגון שירותי כביסה (או שאתה יכול לעשות זאת בעצמך) ושירותי ניקוי יבש שנמצאים במרחק צעדים ספורים בלבד מדלת הכניסה שלו!

The Royal Sontrini

The Royal Sontrini ממוקם על גדות אגם ז'נבה בסונטריני, שוויץ. המלון מציע נוף פנורמי של האגם ונמצא במרחק הליכה קצר בלבד ממרכז העיר.

במלון מסעדה, חדר כושר ומתקני בריכה מקורה. הוא מספק גם אינטרנט אלחוטי חינם במהלך שהותכם, כמו גם חניה לאורחים עם רכבם הפרטי.

מלון לוקסור

ממוקם במרכז סונטריני, מלון לוקסור הוא בסיס טוב לחקר העיר. במלון בריכה חיצונית, סאונה וג'קוזי.

החדרים מעוצבים בצבעים בהירים וכוללים מרפסות המשקיפות על העיר. יש להם גם מיני בר וחדרי רחצה פרטיים עם אמבטיות או מקלחות.

האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר בבית הקפה או לנצל את שירות החדרים 24 שעות ביממה.

The Albright Hotel

The Albright Hotel היא בחירה מצוינת עבור מטיילים המעוניינים לשהות בסונטריני. הוא ממוקם בנוחות ליד מרכז העיר, עם גישה נוחה לאטרקציות תיירותיות. המלון מתגאה במגוון רחב של שירותים ושירותים, לרבות גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל רחבי המלון, שירות דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ומסעדה באתר.

מלון אולברייט מציע מספר סוגי אירוח מחדרי סטנדרט ועד סוויטות אקזקיוטיב עם נוף פנורמי של הר אתוס. כל חדר מצויד במיזוג אוויר, ערוצי טלוויזיה בלוויין*, שולחן עבודה*. בכל החדרים יש מיטות נוחות לשנת לילה מצוינת לאחר סיור כל היום!

Hotel Fretteaux

Hotel Fretteaux הוא מלון מקסים בניהול משפחתי בסונטריני. הנכס מספק לאורחים שהות שלווה, הכולל חדרים גדולים ונופים פנורמיים של ההרים. האורחים יכולים ליהנות ממרפסות או טרסות פרטיות המשקיפות על אזור פרובנס.

החדרים במלון Fretteaux מרווחים וכוללים עיצוב מסורתי, לרבות רצפות עץ ותקרות עם קורות עץ. כל חדר כולל טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין, טלפון וחדר רחצה פרטי עם חלוקי רחצה ונעלי בית. מייבש שיער זמין גם כן על פי בקשה בנכס זה.

ממוקם במרכז Sontrini, Hotel Fretteaux מציע בריכה חיצונית בה האורחים יכולים להירגע לאחר סיור באזור פרובנס או סיבובי שחייה כדי לעשות שימוש בחדר הכושר שלהם המצויד בציוד קרדיו כגון הליכונים או אופניים נייחים, ערכות משקולות (משקולות חופשיות), ספסלים עבור כפיפות בטן/תלתלים וכו', משקולות חופשיות זמינות לפי בקשה בדלפק הקבלה (כמות מוגבלת אז נא להזמין אותן מראש).

אלו המלונות בסונטריני.

ישנם מלונות רבים בסונטריני, ולכולם יש מאפיינים מיוחדים משלהם. מלון אלכסנדר הוא מלון 3 כוכבים הממוקם ממש במרכז סונטריני. הוא כולל מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה באתר. הוא מציע גם חדרים מעודכנים, בריכת שחייה מקורה, סאונה ומתקני מרחץ אדים, כמו גם חדר כושר שיעזור לכם להירגע אחרי יום ארוך של סיור באי היפה הזה.

מלון אלני ביץ' ריזורט בעל 4 כוכבים וממוקם ליד כמה מהחופים הטובים ביותר באי קפלוניה, כגון חוף לורדטה או חוף סקאלה פוטאמיאס שנמצאים במרחק של קילומטר אחד בלבד מהמלון הזה, בו תוכלו ליהנות מהימים שלכם בבילוי על חופי חול לבן וטהורים. או ללכת לשחות במים כחולים צלולים אפילו בלי לצאת מהחדר שלך!

מסקנה

עם כל כך הרבה מלונות בסונטריני לבחירה, זה יכול להיות קשה להחליט איזה מהם מתאים לך. אנו מקווים שהצלחנו לתת כמה הצעות כיצד להקל על ההחלטה שלך!