באמסטרדם, ישנם מקומות רבים לבקר בהם כדי לקבל טעימה מהתרבות וההיסטוריה של העיר. מקומות מומלצים לבקר באמסטרדם? ישנם מוזיאונים וגנים בשפע לחקור, כולל ביתו של רמברנדט, המוזיאון לאמנויות יפות ומוזיאון המדע NEMO. תרצו גם לבקר בחוויית היינקן, מרכז תרבותי שאסור לפספס.

מוזיאון אונס' ליב הייר אופ הלחמה מקומות מומלצים לבקר באמסטרדם

מוזיאון אונס, Lieve Heer op Solder, שוכן בבית תעלה מהמאה ה-17, שהוסב לכנסיית בית בשנות ה-60 של המאה ה-16. המוזיאון ממוקם בשלוש הקומות העליונות של בית התעלה.

המוזיאון הוא אחד העתיקים באמסטרדם. הוא שוכן בבית תעלה נדיר מתור הזהב. המבקרים יכולים לסייר במסדרונות צרים ולראות את הריהוט ההיסטורי, לרבות חדרי מגורים, מטבחים וארונות. הם יכולים גם לראות כנסייה שלמה בעליית הגג. המוזיאון פתוח לקהל הרחב, אך מומלץ מאוד להזמין את הכרטיס מראש. עליך להיות בעל כרטיס עיר תקף כדי לבקר במוזיאון.

מוזיאון אונס' Lieve Heer op Solder באמסטרדם הוא בית תעלה מהמאה ה -17, שהיה במקור כנסייה. הוא נבנה בשנות ה-60 של המאה ה-16 על ידי סוחר קתולי עשיר בשם יאן הרטמן. הוא היה בשימוש עד שנות ה-80 של המאה ה-19, אז הוסב למוזיאון. כיום, המוזיאון הוא המוזיאון השני העתיק ביותר בעיר, אחרי הרייקסמוזיאום.
מקומות מומלצים לבקר באמסטרדם

ביתו של רמברנדט

בית רמברנדט הוא לא רק מוזיאון לאמנות הולנדית. זו גם הצצה לחייו של אמן מהמאה ה-17. המוזיאון הוא העתק של ביתו לשעבר של רמברנדט. תוכלו לראות איך הוא ואשתו חיו, ואיך הם חיו במאה ה-17. אחד ההיבטים הבולטים ביותר של המוזיאון הוא המיטה הזעירה של רמברנדט. תושבים רבים במאה ה-17 היו ישנים כשהם יושבים במיטה כי ראשיהם היו מרוקנים כל הזמן מדם.

רמברנדט נולד בעיירה ליידן, שם למד לטינית. הוא למד גם בכלא גרבנסטין, ששימש כאתר של הוצאות להורג והודאות. הוא בטח היה עד לאירועים האלה, למרות שהוא כנראה לא השתתף בשיעורים. היתרונות של לימודים באוניברסיטה כללו בירה פטורה ממס, ופטור מחובת שמירה.

אם יש לך תשוקה לאמנות רמברנדט, מוזיאון זה צריך להיות גבוה ברשימת המקומות שלך לבקר באמסטרדם. המוזיאון מכיל אוסף שלם של תחריטים של רמברנדט, כולל המפורסם שכותרתו "משמר הלילה". תהיה לכם גם הזדמנות לראות את הסדנה של רמברנדט, כמו גם את ביתו האמיתי של רמברנדט. ואל תשכחו לבדוק את חנות המוזיאון, שם תוכלו לקנות מזכרות במחירים נוחים.

מוזיאון המדע נמו

אם אתם מחפשים משהו לעשות באמסטרדם, מוזיאון המדע NEMO הוא המקום ללכת אליו. מרכז המדע קיים מאז 1923 וממוקם בין השכונות קאטנבורג ואוסטרדוקסיילנד. הבניין הנוכחי של המוזיאון, שתוכנן על ידי רנצו פיאנו, נפתח בשנת 1997.

מוזיאון המדע NEMO הוא מוזיאון גדול הכולל מגוון רחב של תערוכות מדעיות וציוד מעשי. חלק מהתערוכות כוללות מדע לאורך הדורות, החיים ביקום, מדע סנסציוני, המכונה וגלריית החדשנות. ישנם גם מספר תערוכות מעשיות שניתן ליהנות מהן על ידי מבקרים בכל הגילאים.

מוזיאון המדע NEMO הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר באמסטרדם לילדים. הוא ממוקם בתוך בניין ירוק שתוכנן על ידי האדריכל האיטלקי רנצו פיאנו. הוא כולל גם כיכר גג מדהימה המציעה נוף של העיר. ניתן לרכוש כרטיסים ל-NEMO מראש באמצעות קישור באתר. תצטרך גם כרטיס עיר תקף כדי להיכנס למוזיאון.

חוויית היינקן

אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מבירה וללמוד על ההיסטוריה של אמסטרדם היא על ידי ביקור בחוויית היינקן. סיור אינטראקטיבי זה יראה לכם כיצד היינקן מייצרת בירה והיכן היא מיוצרת. תהיה לך גם הזדמנות לטעום שני זנים שונים של בירה היינקן. כבונוס נוסף, תוכלו לפגוש שגריר היינקן שיוכל לענות על שאלותיכם לגבי תהליך הבישול. רוב השגרירים הם מקומיים ויכולים לתת לך סיפורים מעניינים על ההיסטוריה של העיר.

חוויית היינקן (Heineken Experience) היא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר באמסטרדם. הוא ממוקם במבשלת הלבנים האדומות ההיסטורית בה בושלה הבירה המפורסמת במקור. הסיור ייקח אתכם דרך ההיסטוריה הארוכה של הבירה ויספר לכם על תהליך הבישול הייחודי שמעניק לה את טעמה הפריך האופייני וצבעה הזהוב.

חוויית היינקן כוללת תערוכות אינטראקטיביות ותוכן שמע. אתה יכול לנסות סוגים שונים של בירה היינקן בעצמך או בקבוצה. החוויה כוללת גם מפגש טעימות בירה ודגימות חינם בבר של המבשלה. יש גם אפשרות ללמוד Pilsnerese, שפה מקומית שהיא ייחודית להולנד. חוויית היינקן פתוחה כל השנה. הוא פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 10:30 ל-21:00. תזדקק לכרטיס עיר חוקי כדי להיכנס.