ישנם יתרונות רבים של חתונה קטנה ואין ספק שהיא תהיה משתלמת יותר, קלה יותר לתכנון, ותפחת לחץ עבור בני הזוג.

היתרון הראשון של חתונה קטנה הוא שהיא הרבה יותר משתלמת מאירוע גדול יותר. זה אולי לא נראה שאתה חוסך הרבה כסף כשאתה מתחיל לתכנן כי יש עדיין המון דברים לעשות, אבל העלויות רק עולות משם. לדוגמה, מתנות לכל מי שמגיע לאירוע עשויות להיות יקרות יותר ממה שהיית מצפה ואם אין לך מושג מה הם רוצים לפני כן, יהיה קשה להשיג לכולם משהו.

שנית, זה יהיה קל יותר לתכנן מאשר אירוע משוכלל כי יש פחות מה לעשות כאשר יש לך פחות אנשים להשתתף. זֶה

לחתונה קטנה יש יתרונות שונים

זה רומן יותר אינטימי עם כל החברים והמשפחה הקרובים ביותר שלך, וזה כמובן חשוב לזוג הטרי. אבל זה גם חוסך הרבה זמן, מאמץ וכסף.

השקעה במקומות קטנים יותר, אירוח פחות אורחים ובחירה במשאיות אוכל או קייטרינג במקום בחברת הקייטרינג המסורתית יחסכו לכם הרבה הוצאות. ואם תבחרו להפסיק את האלכוהול מהקבלה שלכם, תוכלו לחסוך אפילו יותר כסף גם בעניין הזה!

המפתח לחיים מאושרים הוא לחיות בהווה ולא לחכות לרגעים מושלמים. אותה תיאוריה חלה על חתונות. למה להלחץ מהכל כשאפשר לערוך חתונה קטנה עם הכמות הנכונה של רגעים מיוחדים?

חתונה קטנה נמשכת לא פחות. זה פחות יקר ופחות גוזל זמן, אבל זה לא פחות משמעותי. יש הרבה דרכים להפוך את זה לרגע גדול מבלי שכל החברים והמשפחה שלך יטוסו ברחבי העולם כדי להיות שם בשבילך.

חתונה קטנה יותר היא לרוב זולה יותר, אינטימית יותר ולפעמים רומנטית יותר.

יש אנשים שמעדיפים לערוך טקס קטן כדי שיוכלו להתמקד במשפחה ובחברים שלהם, ולא בטקס גדול. זה חשוב במיוחד עבור אנשים שאינם גרים בקרבת מקום או שאינם יכולים להרשות לעצמם לנסוע.

ישנם יתרונות רבים לעריכת חתונה קטנה:

-זה יותר אינטימי; אתה יכול לבלות זמן עם אלה שהכי קרובים אליך בחייך. אתה לא צריך לדאוג מהלחץ של היום הגדול.

-לא יהיה לך את הלחץ הזה של הכל מושלם מכיוון שזה לא ישודר בטלוויזיה וישתתפו בו רק חברים קרובים ובני משפחה, שאכפת להם ממך בלי קשר.

-זה משתלם יותר מכיוון שלא תזדקק לכמה שיותר קישוטים או אוכל לאירוע כל כך קטן. -אתה גם תוציא פחות על לבוש

חתונה קטנה היא חוויה אישית, אינטימית ופחות מלחיצה עבור החתן והכלה כאחד. אין מלווים שאפשר לתכנן עבורם, אז יש פחות עבודה לעשות בשלב ההכנה ויותר כסף בתקציב שלך לבזבז על דברים אחרים.

בדרך כלל יש פחות אורחים באירוע קטן יותר מאשר באירוע גדול יותר, מה שאומר יותר מתנות אישיות ויותר תשומת לב מכל אורח. עבור כמה זוגות זה גם אומר שהם יכולים להרשות לעצמם להביא את ילדיהם יחד, וזה חלק חשוב מהאירוע עבור הורים רבים.

חתונה קטנה יכולה להציע את אותו רגע של קסם שכל זוג מחפש

כשהוא הופך ליום המיוחד שלו, עם רק המשפחה והחברים הקרובים ביותר סביבם.

היתרונות של חתונות קטנות כוללות את היכולת לבלות יותר זמן עם אנשים שחשובים לך, החתונה היא אינטימית ואישית, פחות אורחים פירושו פחות לחץ על הכלה, ויש פחות החלטות.

חתונה קטנה היא אינטימית יותר

ובמובנים מסוימים חגיגה מיוחדת יותר. המיקוד של האירוע יהיה בך, בבני הזוג ובאורחים שלך. הנה כמה סיבות שבגללן כדאי לבחור חתונה קטנה:

-אתה רוצה לשלוט בעלויות

-אתה יכול לבחור תאריך שבו כל השאר בחינם או מחוץ לעונה

-יש לך פחות עבודה לארגן את עצמך

-אתה רוצה שזה ירגיש כמו טקס פרטי.

חתונה קטנה יכולה להיות יותר אישית ואינטימית. זה גם יכול לחסוך כסף לזוגות מכיוון שהם לא צריכים לשכור מקום גדול כדי להכיל את כל האורחים.

יש הרבה לחץ על זוגות בימינו לעשות חתונה אקסטרווגנטית, עם כל הפעמונים והשריקות. אבל אם זה לא חשוב לך, אולי כדאי לשקול להתחתן בטקס קטן עם חברים קרובים וקרובי משפחה בלבד.